[Linux] Slackware 8.1 pop3 sorunu

From: Hakan Kutucu (kutucu@galois.iyte.edu.tr)
Date: Thu 26 Dec 2002 - 14:51:56 EET

Slackware 8.1 kurdum fakat outlooktan mail alamiyorum. Onun disinda
outlooktan mail gonderme pinedan mail gonderme ve alma yapabiliyorum. Fakat
outlook ya da netscape mailleri almiyor. htta mailman de calismiyor.
inetd.conf danki pop3 satirinin onundeki # isaretini kaldirdim. Baska
yapmak gereken birsey varmi?