[Linux] Re: cd-r kullanim sorunlari

From: oeren@ykb.com
Date: Thu 26 Dec 2002 - 09:06:23 EET

Gunaydin,

Sorunum cozuldu, yardimlariniz icin cok tesekkur ederim. cdrdao'yu 1.1.7
surumune upgrade edince sorun kalmadi. Konsoldan sorunsuz bir sekilde vcd
ve audio cd kopyaladim. K3b'de henuz denemedim ama olmamasi icin bir sebep
yok artik..

Tekrar, cok tesekkurler..

Murat Koc <murat.koc@frontsite.com.tr> :

> Selamlar,

Selam,

> K3b'yi sorunsuz bir sekilde kurdum. Gercekten guzel bir uygulamaya
> benziyor, tesekkurler.. Ancak sorunlarim devam ediyor ve maalesef hala
> windoze cluster'ini kaldiramadim :-)

kaldiririz merak etmeyin :)

> cdrecord komutunu aynen denedim, burnfree desteklemiyor dedi. Orayi
> cikartip denedim, read device'ta okuma hatasi veriyor.
> cdrdao ise cd-r driver'ima ait cdrdao surucusunu bulamadigindan
yakiniyor,
> dogal olarak k3b de oyle. Okumayi tamamliyor, yazma islemine gecerken bu

> hatayi veriyor.

bana

cdrecord -scanbus

ve

cdrecord -checkdrive dev=_id_

ciktilarinizi

cdrecord ve cdrdao nun bu islemi yaparken olusan ciktilari.

dmesg

ciktilarini yollayin ona gore daha fazla bilgi verebiliriz.

> Gereginden cok ugrastigimin farkindayim cd-r sorunlariyla, ama serde
> caylaklik var iste, ne yapalim?
>

> yeni baslayan herkese ayni seyi soylerim bol bol okuyun.
>
> --

> Murat Koc mail:murat.koc@frontsite.com.tr
> Manager and IT Consultant
>
> frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 222 68 42 - 63
> fax:
+90 212 222 68 35

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part

OGUZ EREN
YAPI VE KREDI BANKASI A.S. / TEKNOLOJI YONETIMI
Tel : 262 647 21 29
Fax : 262 647 17 12
www.ykteknoloji.com

________________________________________________________________________________________________________________
Bu mesajda, yalnizca muhatabini ilgilendiren, kisiye veya kuruma ozel
bilgiler yer aliyor olabilir. Mesajin muhatabi degilseniz, icerigini ve
varsa ekindeki dosyalari kimseye aktarmayiniz ya da kopyalamayiniz. Boyle
bir durumda lutfen gondereni uyarip, mesaji imha ediniz. Gostermis
oldugunuz hassasiyetten oturu tesekkür ederiz.

This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you
are not the intended recipient (or have received this e-mail in error)
please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any
unauthorised copying, disclosure or distribution of the material in this
e-mail is strictly forbidden. Thank you for your co-operation.