[Linux] Re: antivirus for email server( sendmail)

From: Hikmet Gumus (gumush@hitstar.org)
Date: Wed 25 Dec 2002 - 17:03:38 EET

-----Original Message-----
From: linux-bounce@linux.org.tr [mailto:linux-bounce@linux.org.tr] On
Behalf Of S.=C7aglar Onur
Sent: Wednesday, December 25, 2002 4:58 PM
To: linux@linux.org.tr
Subject: [Linux] Re: antivirus for email server( sendmail)

Merhabalar;
   Herkes Rav Rav dedi merak ettim gittim sayfaya bakt=FDm inceledim =
=E7ok
ho=FE bir =FCr=FCn gibi duruyor fakat =F6=F0renmek istedi=F0im bir=FEey =
var ki
ger=E7ekten =E7ok merak ettim.
  Rav sat=FDn al=FDn=FDnca source kodlar=FD ile mi geliyor RPM mi yoksa =
sadece
=E7al=FD=FEt=FDr=FDlabilir dosya olarak m=FD yada RAV bir script =
mi???Bir mail proxy
gibi mi =E7al=FD=FE=FDyor yoksa farkl=FD bir mant=FD=F0=FDm=FD var?

Mail portlarini bu program dinliyor , aldigi mailler ile ilgili
islemleri yaptiktan sonra dagitimi yapiyor ( mevcut MTA'ya )=20

Program Binary olarak geliyor yani kodlar yok , domain basina lisans
aliyorsunuz ,=20