[Linux] Re: Debian acilis

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Mon 23 Dec 2002 - 13:26:06 EET

Eger e2fsck ile yapacaginiz normal kontrol sonrasi file system
duzelmez ise partition uzerindeki superblock kopyalariyla e2fsck'yi
yeninden calistirin.

Superblok kopyalari bir partition icin birden fazla olur, partition
buyuk ise kopya sayisi da fazladir ve ontanimli bloklara kopyalama
islemi yapilmistir. Ornegin 32768. blokta bir kopya kesin vardir.

e2fsck -b 32768 /dev/hdaxx

seklinde kopyalarin hepsiyle denemeniz ise yarayabilir. Bunu
e2fsck'nin normal kullanimi ise yaramaz ise deneyiniz.