[Linux] Re: Debian acilis

From: Haci Huseyin Ekemen (h2e@bilmuh.ege.edu.tr)
Date: Mon 23 Dec 2002 - 13:27:10 EET

 Debian ini ilk cd si ile bilgisayari ac.Sonra da alt-F2 ye bas ve yeni
consoldan system ile ilgili ayarlari yap.(sanirim /etc/fstab dosyani yeni
den duzenlemen gerek.bunu icin editor olarak nano-tiny i
kullanabilirsin.).
=20
 Haydi rastgele...

h h 2222222 eeeeeee
h h 2 e
hhhhhhh 2222222 eeeeeee
h h 2 e
h h 2222222 eeeeeee

On Mon, 23 Dec 2002 alfabe@isimsiz.com wrote:

>=20
>=20
> Debian 3.0 kullanmaktayim, sistemimde sorun ciktigi icin fsck /dev/hda1 y=
aparak file sistemi kontrol etmek istedim. bir suru hata buldu ve duzeltme =
islemi yapmaya basladi. fakat fsck yaparken elektrikler kesildi. bilgisayar=
=FD actigimda ise=20
> "Kernel Panic: can't mount root file system" diye bir hata verdi. sistem=
imi yeniden kurmak istemiyorum. Bunu nas=FDl duzeltebilirim.