[Linux] Re: squid log dosyasi

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Thu 19 Dec 2002 - 13:40:04 EET

Merhaba Feza,

FT> dun aksam silmis oldugum store.log dosyasi
FT> yaklasik 22 saat sonra 2GB'a ulasip
FT> squid'i dusurdu. kullanici sayisinda herhangi
FT> bir artis yok. sistem 8 aydir sorunsuzdu.
FT> redhat 7.3
FT> squid-2.4.stable6-1.7.2
FT> fikri olan?

Buyuk ihtimalle virus sorunudur bu.
Yapman gereken log dosyasini hemen kontrol et ve ayni adreslere
defaatle yapilan bir istek var ise sorunu anlamis olursun.
Gecenlerde benim basima opaserv virusu ayni isi yapti
3 saat icinde log dosyasi 1gb yi gecmisti.

Kolay gelsin

--
Best regards,
 Kadir                            mailto:kadir@agribelsa.com