[Linux] Re: squid log dosyasi

From: M. Erdi Cinar (erdi@baskent.edu.tr)
Date: Thu 19 Dec 2002 - 11:14:14 EET

Benzer durumu ben yasadim, bazi windows clientlara virus bulasmisti ve bu
makinalar surekli belli adreslere ardarda web baglantisi yapmaya
calisiyorlardi. Bu durum kisa surede log dosyalarinin dolmasina sebep
olmustu. Access.log baktigimda ardarda belli adresleri gormem yeterli
olmustu.
Saygilarimla,

M. Erdi Cinar.