[Linux] Mandrake 9.0 da wine problemi

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Tue 17 Dec 2002 - 15:25:41 EET

Herkese Merhaba,
Oncelikle sunu sorayim Mandrake 9.0 uzerinde wine'nin herhangi bir
versiyonunu calistirabilen var mi ? Ben butun ugraslarima ragmen
calistiramadim. Olaylar aynen soyle gelisti. Once Mdk 9.0 ile gelen
versiyonu kurdum. Winesetuptk ile mnt/windows da kurulu olan windows u
gostererek kurulumu yaptim ve asagidaki error mesajini aldim. Bu versiyonu
kaldirdim ve codeveawers dan indirdigim baska bir versiyonu denedim ve
sonucta yine ayni mesaji aldim. Baska bir wine versiyonunda da ayni mesaji
aldim. Daha sonra windowsum Win2k oldugu ve basarili olamadigim icin
windowssuz denemeye karar verdim. Tekrar wine yi ve tum ayar dosyalarini
kaldirdim. Yeni bastan wine yi kurdum winesetuptk ile /home/kerem/.wine/c
altina sanal windowsu kurdum. ld.so.conf icine wine library yolunu belirttim
her ihtimale karsi profile dosyasinin icine WINEDLLPATH yolunuda belirttim
root yetkisi ile ldconfig yaptim. Sonucta yine calismadi :( . Ve sonunda
NVIDIA driverini 4191 e yukselttim (daha once mdk 8.1 de ise yaramisti)
belki problem nvidia dosyalari ile ilgili olabilir diye. Sonuc yine husran.
Iste her seferinde aldigim korkunc error mesaji yardimlariniz icin simdiden
tesekkurler
err:module:BUILTIN32_LoadLibraryExA loaded .so but dll display.dll still not
found - 16-bit dll or version
conflict.
warn:module:MODULE_LoadLibraryExA Loading of builtin DLL
C:\Windows\System\display.dll
failed (error 193).
warn:module:MODULE_LoadLibraryExA Failed to load module
'C:\Windows\System\display.dll'; error=193
err:win32:_EnterSysLevel (0x400ff048, level 1): Holding
0x408c3924, level 3. Expect deadlock!
wine: Unhandled exception, starting debugger...
err:seh:start_debugger Couldn't start debugger
("debugger/winedbg 134696392
48") (2)
Read the Wine Developers Guide on how to set up winedbg or another debugger