[Linux] Re: bsa

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Tue 17 Dec 2002 - 14:45:17 EET

Selam Sen linux kullanmakla sadece OS sorumluluğundan kurtulursun. BSA
kullandığın işletim sistemine bakmaz, ama diğer proğramlar hakkındaki
sorumluluğun devam eder. Tabii bu arada bsa'yı anlamak gerek bsa kendisine
üye olan proğram yazan şirketlerin haklarını korur mesela atıyorum Eğer siz
Mizanpaj için Quark express kullanıyorsan bu kaçak bile olsa buna bsa'a
müdahale etmez. Turkiye bsa'nın üye olduğu şirketleri www.bsa.org.tr
adresinden hem görebilir hemde konu hakkında daha fazla bilgi alabirsiniz.
Selamlar ahmet,