[Linux] ati nvidia

From: alivardar (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Sat 14 Dec 2002 - 21:40:44 EET

selamlar
tabiki linux altında kullanmaka uzere
su anda gf2 mx 400 kullanıyorum ancak yeni bir kart alacagim
ve olcum tetstlerinde gfmx440 almaya niyetlendim ancak
atinin 8500 serisi fiyati gayet iyi geldi vede olcum testlerinde nerde ise
gf4 ti 4200 kadar hızlı
daha once ati kullnaıp 3d oyunlarda sorun yasayan oldumu veyahutta
tv out linuxa sorun yasayan oldumu

--
Saygılarımla
M.Ali VARDAR