[Linux] Fw: rh.7.3 uzerinde hafiza problemi ,

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 17:14:38 EET

Selam
Bu dediğiniz olay sanırım herkesin başında vardır. Ben 1 gb ram
kullanırkende free yazdığımda hep dolu gösteriyor 64 mb kullanırkende. Bence
sisteminiz yavaş değilse ve bir sorununuz yoksa kafanıza takmanız gereksiz.
Çünkü ben aşağıdaki sistemi 2 yılı aşkın bi süre kullandım ve tık demedi.
Hatta bu makina üzerinde bu grupta bulunan bazı arkadaşlara shell açmıştım
belki hatırlarlar.

P3 650 , 64 mb ram, 10 gb hdd RedHat 7.1 kurulu bu sistem üzerinde kurulu
servisler

Bind üzerinde 4 adet domain
Sendmail POP3+IMAP yaklaşık 30-40 kullanıcı.
Samba ( Elim kolum ayağım herşeyim)
Apache üzerinde 4 web sayfası PHPnuke ve Vbulletin
Postaci Webmail.
Mysql doğal olarak
FTP server

Bu makinayı 1 keresinde 101. gün resetlemiştim (kernele quota desteği
eklemek için). Ve kurduktan sonra 2 yıl boyunca 3 ya da 4 kere gördüm çünkü
bodrum gibi bir yerde duruyordu (havasız karanlık tozlu 3-4 m2 bir oda)

 o ki 512 mb raminiz var sorununuzda yoksa eğlenmenize bakın Sanırım Ramim
az
diyenler biraz olsun rahatlamıştır :o)