[Linux] Re: Squid

From: Senol Zafer ERDOGAN (senole@maltepe.edu.tr)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 09:50:20 EET

soyledigin islemide yaptim.ama olmadi.sorunumu tam olarak ifade etmek
istiyorum.Yanimda bir linux makinasi var.ip si 10.1.1.25 ve win2000 bir
makina var bu da client olacak makina.2000 makinanin gateway kisminda
10.1.1.25 var.ve linux makinada
once
iptables -F
sonra
iptables -t nat -A PREROUTING -i eth0 -p tcp --dport 80 REDIRECT --to-port
3128
yazdim.
 fakat iptables -L yaptigim zaman asagidaki ciktiyi aliyorum.
ACCEPT udp -- 10.1.1.10 anywhere udp spt:domain
dpts:1025:65535
ACCEPT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:smtp
flags:SYN,RST,ACK/SYN
ACCEPT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:http
flags:SYN,RST,ACK/SYN
ACCEPT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:ftp
flags:SYN,RST,ACK/SYN
ACCEPT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:ssh
flags:SYN,RST,ACK/SYN
ACCEPT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:telnet
flags:SYN,RST,ACK/SYN
ACCEPT udp -- anywhere anywhere udp
spts:bootps:bootpc dpts:bootps:bootpc
ACCEPT udp -- anywhere anywhere udp
spts:bootps:bootpc dpts:bootps:bootpc
ACCEPT all -- anywhere anywhere
ACCEPT all -- anywhere anywhere
REJECT tcp -- anywhere anywhere tcp dpts:0:1023
flags:SYN,RST,ACK/SYN reject-with icmp-port-unreachable
REJECT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:nfs
flags:SYN,RST,ACK/SYN reject-with icmp-port-unreachable
REJECT udp -- anywhere anywhere udp dpts:0:1023
reject-with icmp-port-unreachable
REJECT udp -- anywhere anywhere udp dpt:nfs
reject-with icmp-port-unreachable
REJECT tcp -- anywhere anywhere tcp
dpts:x11:6009 flags:SYN,RST,ACK/SYN reject-with icmp-port-unreachable
REJECT tcp -- anywhere anywhere tcp dpt:xfs
flags:SYN,RST,ACK/SYN reject-with icmp-port-unreachable

squid.conf dosyasinda gerekli tum islemleri yaptim.(belgelerde yazili olan)
fakat olmadi.
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
isleminide yaptim.
ayrica su anda router icin bir ayarlama yapmaya gerek var mi? client
makinalar icin linux makinayi tcp ayarlarindan ag gecidi olarak gostersek
yetmezmi?

Saygilarimla

Merhaba Hocam,

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
bu islemi yaptiniz mi ?
Yogun calismkatan aklima bu geldi ...cache.log da neler var onlari
inceledinizmi
router dan yonlendirmeniz tamam mi aklima suan bunlar geliyor

Birol Ekren
Izmir Yuksek Teknoloji Enstitusu
BUAM Network