[Linux] Re: muhasebe

From: serdar balkan (otorite@flashmail.com)
Date: Thu 12 Dec 2002 - 11:06:47 EET

Hello Berkan,

Wednesday, December 11, 2002, 4:09:34 AM, you wrote:

BA> peki nasıl çalıştıracam :P
BA> abarttık galiba bira ama eta ve micro bildiğim kadarıyla windows altında
BA> çalışan muhasebe programları bunları nasıl çalıştıracağım ve en uyumlu linux
BA> sürümü nedir
BA> cevap gelmeden herkeze teşekkürler

BA> Saygılarımla
BA> Berkan ATAKAN
linux makianda mars ve samba sunucu kurulu olacak
bunun disinda yapman gerekn sadece prg yuklemek
terminalden gerekli ayarlari yapma

her ne kadar mikro inatla benim prg linuxta calismaz
dedi ise de gayette guzel calisiyo ayni sekil etada

--
Best regards,
 serdar                            mailto:otorite@flashmail.com