[Linux] dns time out

From: O.Hakan Kundakci (hakan.kundakci@karel.com.tr)
Date: Thu 12 Dec 2002 - 11:09:32 EET

Herkese Merhabalar ,

         Redhat 7.3 kullandigim linux makineye dns server kurdum ve named.conf dosyasinada forwards kisminda 144.122.199.90 olan dns.metu.edu.tr adresini girdim. nslookup komutunu girip sorgulamalar yaptigimda her web sitesinin ip adresini tam olarak bulamiyor ve dns server time out hata mesaji veriyor. Tabii hemen buldugu adreslerde oluyor. Windows makine uzerinde dns server adresini linux makinenin adresi tanimlayip nslookup calistirdigimda linuxteki dns server cache bulunan yani linux uzerinde sorguladigim adreslerini ip lerini veriyor ancak yeni bir adres sorguladigimda dns time out hatasi aliyorum. Nerede yanlis lik yapmisimdir.

Saygilarimla,