[Linux] Fw: bana linux gönderiiiiiin !!!

From: O.Hakan Kundakci (hakan.kundakci@karel.com.tr)
Date: Wed 11 Dec 2002 - 09:16:12 EET

http://www.gelecek.com.tr

     Internet adresinden isteyebilirsin.

----- Original Message -----
From: "Caner ERGUN" <ca_ergun@yahoo.com>
To: <linux@linux.org.tr>
Sent: Wednesday, December 11, 2002 12:55 AM
Subject: [Linux] bana linux gönderiiiiiin !!!

> Merhabalar... Tahmin ettiğiniz gibi linux kullanmak için can atıyorum.
Dergilerin verdikleri linux cd lerinden ( ki ya fazla eksik oluyorlar yada
bazı programlar yanlış konfigure edilmiş oluyor) artık gına geldi ve adam
gibi bir dağıtım edinmeye karar verdim. Red hat 8 'e baktım 5 cd. Mandrake'
ye baktım 3 cd.

> Dergilerin verdiği linuxlarda ya kernel' in kaynak kodu yok, ya gcc doğru
düzgün çalışmıyor yada bilmem başka bişey eksik.

> Sizce hangi dağıtımı seçmeliyim ve daha da önemlisi nasıl edineceğim. Eğer
bir kopya gönderebilecek bir arkadaş varsa her türlü masrafı karşılarım.
 cd ler, kargo vb.) Örneğin rh8'i ı bana çekip gönderebilecek varmı ?