[Linux] Re: X server mi yavas?

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 08 Dec 2002 - 12:27:03 EET

Selam
Bazi oyunlarin yavas olmasi ekran kartinin orjinal driverlarinin yüklü
olmamasindan kaynaklaniyor olabilir. Örnegin Nvidia ekran karti varsa
sisteminizde default kurulu ekran karti driveri i ile bahsettiginiz oyunlar
arti X window çok yavas olacaktir. Ancak nvidia sitesinden orjinal
driverlarini indirdip kurdugunuzda gözle görülür bir hizlanma ile
karsilasirsiniz. Sizinde ekran kartiniz ne ise sitesinden linux driver
larini indirip kurmayi deneyin.
Kolay gelsin