[Linux] Re: kapali devre tv

From: Alper Ersoy (aersoy@tfz.net)
Date: Sat 07 Dec 2002 - 04:31:36 EET

MustafaOgun <mustog@yahoo.com>:
> /dev/video0 'daki goruntuyu (tv kartim) network
> uzerindeki baska bir pc'den izlemek istiyorum, bunun
> icin videolan.org'daki bi programla ugrasiyorum ama
> sanirim yardima ihtiyacim var,
> bu konuda tecrubesi olan ya da daha kolay bi cozum
> onerisi olan var mi acaba?

Merhaba,

DISPLAY cevre degiskenini kullanmayi denediniz mi? DISPLAY'i duzgun
ayarladiktan sonra xawtv'yi calistirarak goruntuyu baska bir
X sunucusunda izlemeniz mumkun. (Eger xawtv goruntunun baska
bilgisayara gittigini anlayamazsa xawtv'yi bir de -remote
parametresiyle deneyin.)

Ses icin farkli bir cozum bulmaniz gerekiyor. Donanim yolunu tercih
edip hoparlorleri diger PC'nin yanina tasiyabilirsiniz, ya da bant
genisliginizin bir kismini feda ederek sesleri de esd, asd gibi bir
ses sunucusuna yollayabilirsiniz. Ekstra hizli bir aginiz yoksa ikinci
yontem goruntu kalitesinde farkedilir olcude dususe sebep olacaktir.
Ayrica XVideo'yu da bir kenara birakmis oluyorsunuz.

Saygilarimla,

--
Alper Ersoy