[Linux] Re: JavaVM

From: Emrah OZKAN (emrahozkan@gmx.net)
Date: Wed 04 Dec 2002 - 16:17:20 EET

Mehmet Ali GOKBAS yazmış:
merhaba, libjavaplugin_oji.so dosyasinin nerde oldugunu bulun. mozillanin
plugin dizinini bulun. /usr/lib/mozilla-1.1/plugins bu dizin icinde
libjavaplugin_oji.so dosyasina link verilmismi veya dosyanin kendisi bu
dizinicindemi kontrol edin. eger yok ise /usr/lib/mozilla-1.1/plugins dizini
icine libjavaplugin_oji.so bulundugu yere bir link yaratin. ln -s
/dosyanin_bulundugu_path/libjavaplugin_oji.so libjavaplugin_oji.so