[Linux] Re: user profile

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Wed 04 Dec 2002 - 02:46:46 EET

selam,
benim anldığım vede anlatmak istediğim, profil denince aklıma benim Domain
etki alanındaki server başka diğer kullanıcılar geliyor. Bilmem
yanılıyormuyum.. Yani bir kullanıcının masaüstünün nasıl olacağı hangi
kaynaklara ulaşıp ulaşmadığı gibi olayları kontrol eden bir mekanizma
geliyor... File system ACL sadece erişim denetimi olarak sınırlı kalır
gibime geldi.. Bunu zaten hemen hemen bütün OS (server düzeyinde çalışan)
zaten veriyor. Linuxtada olması normal... Ama benim söylemek istediğim
başka...

mumkun, file system ACL ler bunlar icin var. ext2, ext3, xfs filan ile
Murat Koc mail: murat.koc@frontsite.com.tr