[Linux] Re: user profile

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Tue 03 Dec 2002 - 16:16:34 EET

Selam, linuxta dediğin policies'işlemlerini yapmak bilgiğim kadarıyla mevcut
değil (en son okuduğum samba kitabına göre). Bunun için windows CD'si ile
birlikte Polices şablonlarını, NT ile gelen proğramları kullanabilirsin..
Ayrıca ben bir defasında.. Bu Easy Cafe'nin client proğramını kur
yetkilerini kısıtla client proğramını tekrardan sil.. Tekrar ihtiyaç
duyarsan sadece 6 saniyede proğramı tekrar kurabilirsin.. Umarım işine
yarar..
İyi Çalışmalar
Ahmet TOMBAK