[Linux] Gelecek Linux 2.0'da modem tanitma problemi

From: Melih Günal (mgunal@sirius-group.com)
Date: Tue 03 Dec 2002 - 09:09:59 EET

Linux'a acemiyim ama inat ettim kullanacagim. Gelecek Linux 2.0'ima
(yanilmiyorsam Red Hat tabanli) Lucent Winmodem'imi taitmaya çalisiyorum.
Windows'da ses karti da modem de ayni IRQ'yu IRQ5'i kullaniyor. Fakat
internette arastirma yapmama ragmen ne uygun driver'i ne modem'imin ne
chipsette oldugunu (labtop'i açip modem'e bakamiyorum) bulamadim. Bir sürü
driver denedim yine olmadi. Ekte, standard PCTel Winmodem tanitma GUI ekran
çiktilarini yolluyorum. Menülerde modem için hangi chipseti seçersem seçeyim
hep screenshotlardaki ayni hatalari aliyorum. Bu sorunu çözebilecek bir
yardim çok makbule geçecek. Ek olarak her açilista KDE'den çökme mesaji
aliyorum, ama Linux sorunsuz çalismaya devam ediyor. Bunun da konuyla bir
alakasi olabilir mi?