[Linux] OpenOffice.org şablonlar ve örnekler

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 03 Dec 2002 - 08:45:56 EET

Merhaba

Boş zamanlarımda OpenOffice.org'un şablonlar ve örnekler sayfasındaki
(http://documentation.openoffice.org/Samples_Templates/User/template/index.html)
sayfalar üzerinde çalışmalar yapıyorum. Amacım, bu şablonları tamamen
Türkçeleştirmek ve Türkiye'deki Windows ve Linux üzerinde OpenOffice.org
kullananları için 1.1 ile başlayan sürümlerde bu şablonların gelmesini
sağlamak.

Elini kirletmek isteyen varsa, bu çalışmalara nasıl başlanabileceğini
anlatabilirim. Bayram süresince faydalı bir meşgale arayanlara önerilir.

İsteklilerin,

1. Windows veya Linux altında OpenOffice.org 1.0 ve üzeri bir yazılıma
sahip olmaları
2. Türkçe problemi olmayan makinede çalışmaları, ve
3. Kaliteli bir çeviri yaparak, verecekleri süreye uymaları

gerekiyor. Eğer ilgilenen var ise, bana özel bir e-posta göndermeleri
halinde bayrama yakın bir zamanda (örn. Çarşamba) iş bölümüne
başlayacağım.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş