[Linux] apache+mysql+mssql extensions

From: Özmen Emre DEMiRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Wed 28 Aug 2002 - 18:00:38 EEST

Slm. Apache 1.3.26 kurdum birsuru modul ekledim falan, ssl ekldim. ama
birsey cikti. Simdi mysql in SQL servera baglanti yapmasi i=E7in mssql=20
extensions diye birsey eklemek lazimmis. Redhat 7.3 kullaniyorum. Bunu
saglamak i=E7in ne yapmam gerekir. php.ini dosyasindaki extensions path
yerine falan baktim. klas=F6r i=E7i bos. bana bu konuda yardim edebilir
misiniz.

NOT: Bir php var SQL--->MySql, MySql--->SQL test ediyo yazdirma i=E7in
win2k da islem tamam ciktisi veriyor. bende ise hi=E7birsey olmuyor direk
ayni sayfa geri geliyor. Basaramasa hata vermesi gerekiyor, ama olmuyor.
Bu arada kodda baska bir makinedeki sql serverla Mysql arasinda
taranferi benim apache uzerinden yapiyor.

Biraz karisik oldu ama umarim analarsiniz.

ozmend@sakarya.edu.tr