[Linux] Re: kdemultimedia3 paketi

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Tue 27 Aug 2002 - 16:01:55 EEST

> Merhaba

Selam,

> kde 3.0.3'e guncelleme yapmaya calisiyorum. sadece kdemultimedia3.0.3 pak=
> etini=20
> yukleyemedim. segmentation fault yaz=FDp islem yapmiyor. kpackage ve gnor=
> pm=20
> yuklemeye calisinca cokuyor. Suse 8.0 kullaniyorum. bilgisi olan var mi a=
> caba
> iyi calismalar...

md5 ile dosyayi kontrol edin once. kpackage veya gnorpm yerine

rpm -Uhv kdemul_dosya_adinin_gerisi

diyerek yapin.

dependency hatasi verirse --nodeps yapin. su bu dosya ile cakisma varsa
--force ekleyin. baska yere kuracaksaniz --relocate deyin. relocatable
degilse --badreloc yapin ... ama bunlarin hepsinin aslinda problem
yaratabilecegini unutmayin. Tavsiyem rpm updatelerini komut satirinda
yapmaniz sekilde. bu sekilde -vv gibi sekillerde verbose u arttirarak
hatanin ne oldugunu detayli olarak gorebilirsiniz. Grafik tool larda
boylesi imkanlariniz yok.

Murat Koc				     mail: murat.koc@frontsite.com.tr
Manager and IT Consultant

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 356 68 92 fax: +90 212 356 68 96 -----------------------------------------------------------------------------

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part