[Linux] Re: apache-1.3.26 upgrade hatasi

From: Mehmet Ali GOKBAS (ali@tamek.com.tr)
Date: Tue 27 Aug 2002 - 08:33:08 EEST

sanirim rpm paketleri ile denediniz upgrade islemini. bende ayni seyi
yasadim. kurulum esnasinda bir kac paket daha yüklememi istedi. yukledim
fakat cakismalar ile ilgili sorunlar yasadim. cozemedim. bende tar.gz
paketlerini indirip kurulumu yaptim sorun olmadi...

sanirim sisteminiz redhat

onun icin asagidaki adresten bu paketi indirin.
httpd-2.0.40-i686-pc-linux-gnu-rh73.tar.gz
http://www.apache.org/dist/httpd/binaries/linux/

ve bu adreste anlatilan sekilde kurulum yapiniz;
http://www.php.net/manual/tr/install.apache.php

kurulum sayfanin en altinda anlatiliyor.

iyi calismalar...