[Linux] Compaq ML530

From: Muhammed Cinsdikici (cinsdiki@bornova.ege.edu.tr)
Date: Mon 26 Aug 2002 - 11:40:54 EEST

Tekrar merhabalar,

Sevgili arkadaslar, asil benim sizlere danismak istedigim
bir sIkIntIm var. Compaq ML530 model bir server
aldik. Ben buna Linux Slackware 8.1 kurmaya kalktigimda
bazi sorunlar yasadim ve atlayamadim. Ayni pruzu yasamis
olanlarini vardir diye tahmin ediyorum. Cozume en kisa
zamanda ulasabilmek icin sizinle paylasiyorum sorunumu;

Makine ozellikleri
  - cift processor (Pent. Xeon Processor 2 GigaHz.)
  - gigabit ethernet
  - 2 Giga RDRAM
  - SmartArray 5300 ( 4 x 36 Gb. SCSI)
     SCSI kontroller STD 10.000 rev.

1. Simdi, Slackware 8.1'in acilis disketlerinde scsi'li olanlari
    deniyoruz, fakat SmartArray'i gosteremiyoruz.

2. Standart disketlerle acilista gorulen RAM, 890 MB. Nasil
    2 Giga gosterecegiz.

3. Daha henuz ethernete girmedik ama bir problem orada cikacagini
    dusunmuyoruz. (G.Ethernetler henuz uzerine takili degil)

Tavsiyelerinizi bekliyorum...

Muhammed Cinsdikici
Ege Unv. Kampus Network Yon.