[Linux] Re: IDE mi SCSII harddisk mi?

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 12:05:23 EEST

öncelikle şunu söyleyim scsi diskler ide disklere göre daha az sorun
çıkartır ve daha uzun ömürlü olur(scsi yi scsi yapan özel disk
okuma rutinleri ve protokoller bunu sağlar. örneğin scsi bir disk gelen
birden fazla isteğe cevap verebilmek için geliştirilmiştir.)... hele
hele server olarak çalıştırılması düşünülen bir makinede ide diskler
gelen yük altında ezilecek ve bir süre sonra donanımsal arızalar baş
gösterecektir. bu nedenle benim önerim scsi disk kullanmanız olacaktır.
üstelik birde scsiraid yaptığınızda diskin biri göçtüğünde server ı
kapatmanız gerekmeyecektir.

Thu, 22 Aug 2002 11:15:35 +0300 Tarihinde
"orhan" <orhanefe@hotmail.com> şunları yazmış:

--

Erçin EKER UIN:82166138

Use Linux Cause ONLY FLYING IS BETTER! ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.