[Linux] Re: konu disi(onemli)

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 02:11:13 EEST

Merhaba,

Wednesday, August 21, 2002, 7:43:09 PM, you wrote:

sdsct> Icerisnde bircok data olan win98 makina kilitlendikten sonra yeniden
sdsct> acilmadi. Fdisk ile baktigimizda hicbir partisini goremedik.

sdsct> Yapilabilecek bir sey var mi?

sdsct> Konu disi mail icin ozur dilerim...
sdsct> Saygilarimla ...

norton disk doktor un dos versiyonunu internetten indirin. dos bir
disketle makinayı açın ve çalıştırın. Partition larınızı bulup geri
getirecektir. Ben boylesi en az 7-8 disk kurtardım.

Ne tiramisu ne baska bisi bu durum icin bundan daha iyi bir cozum
uretemiyor. Ama sorun sadece partitionlar kaybolmuşsa. Uyarı !! Part. ları
bulduktan sonra teste devam etmiyeceksiniz.

Serdar beyin fdisk onerisi siz eski part yapısını bilmediginiz icin
sanirim isiniz gormiycektir.

--
Best regards,
 Dogan                            mailto:doganzorlu@doganzorlu.com