[Linux] Re: bind

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 14:43:32 EEST

Merhaba,

Wed, 21 Aug 2002 14:35:49 +0300 tarihinde ebal@ulusholding.com yazdi:

EC> nslookup dedigimizde.
EC> *** Can't find server name for address 212.174.38.161: Non-existent
EC> host/domain
EC> *** Default servers are not available
EC> bu hatayi neden veriyor dersiniz.
ters dns ayarlarini yapmamis olabilirsiniz (ip'den alan adi cevirimi yapan).

bind kendi bulundugu sunucunun ismini dns'ten almaya calisip basaramiyor. ben daha kendi sunucumun ismini bulamiyorsam, senin istegine nasil cevap verecegim birader anlayisiyla baska sunucuya diyor.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694