[Linux] Re: bind dns sorunu

From: no code (kraftcode@hotmail.com)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 11:17:40 EEST

ilginize cok tesekkur ederim.Messages'ta zone loaded diyor bir sorun
olduguna dair bir mesaj goremedim.asagiya ilgili dosyalari paste
ediyorum.kolay gelsin..

File: named.conf

## named.conf - configuration for bind
#
# Generated automatically by bindconf, alchemist et al.
controls {
        inet 127.0.0.1 allow { localhost; } keys { rndckey; };
};

include "/etc/rndc.key";

options {
        directory "/var/named/";