[Linux] bilgisayarimi nasil sunucu yaparim

From: orhan (orhanefe@hotmail.com)
Date: Tue 20 Aug 2002 - 17:14:15 EEST

Merhaba arkadaslar, henüz yeni üye oldum
ANCAK SIKINTILI BIR DURUMUM VAR YARDIM EDERSENIZ SEVINIRIM.
2 haftadir ofisteki yedek bilgisayarima

ftp server
web server
mysql server
ssl

kurmam gerekiyor, Görkem Çetinin Redhat Linux isletim sisteminin 6.2 ve 7.1
sürümlerini anlatan kitasplarin ve birde ayni yazarin linuxte ag yönetimi
kitabini aldim, alinmasin Görkem Bey ama amarikan yazarlarini aratmayacak
cinsten dolaylandirmis, kafam karisti velhasili daha önceden temel seviyede
linux bilgisine zaten sahiptim ama bir adim ileri gidemidim su anda.

su an telnet bile olunmuyor makineye

örnek conf dosyalarina ihtiyacim var bu konuda yardimci olursanaiz sevinirim
bu arada redhat 7.1 kullaniyorum

xinetd.conf
httpd.conf
hosts.conf
deny.conf
proftp.conf veya wu-ftp.conf

internet yada networkle ilgili baskla önemli bir dosya varsa gönderirseniz
sevinirim

selamlar