[Linux] Re: ISP seçimi *Konu ds,?s, ?*

From: Mehmet Surav (surav@hotmail.com)
Date: Tue 20 Aug 2002 - 15:02:38 EEST

Selam,

Tahmin ediyorum bu liste üyelerinden daha fazla yardımı olabilecek bir audience
bulamazsın; çünkü buradaki herkes mutlaka "networking" işinin içinde geçmişte
olmuş veya halen bu işin içinde.

Benim linux (veya daha geneli unix like) işletim sisteminde gördüğüm en önemli
özellik sağlamış olduğu güçlü networking; bir de high performance. Dolayısıyla
ISP seçimindeki soruya verilecek cevapların off-topic olmadıklarını düşünüyorum
ve merakla bekliyorum.

Herkese iyi çalışmalar,

Mehmet Surav
cyberSoft