[Linux] Re: redhat setup sorunu

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Mon 19 Aug 2002 - 17:42:15 EEST

cd ler de sorun var(en olası sorun).. yada cd rom sürücü cd lerden okuma
yapamıyor...bence başka redhat cd leri yada başka bir cd sürücü
deneyebilirsiniz... tabii hard diskinizde de yeterli boş yer olmaya yada
mesajda da belirttiği gibi donanımdan kaynaklanan bir sorunda
olabilir(milyonda birihtimal ama böyle bir ihtimalin yokluğunu kabul
ettirmez)...

bence başka bir cd seti edinin.

Mon, 19 Aug 2002 22:26:14 +0800 Tarihinde
Gokhan Rençberoğlu <maj0r@linuxmail.org> şunları yazmış:

> redhat 7.3 yüklerken şöyle bir ileti alıyorum;
> There was an error installing glibc-common-2.2.5-34. This can indicate
> media failure, lack of disk space, and/or hardware problems. This is a
> fatal error and your install will be aborted. Please verify your media
> and try your install again. Press ok button to reboot your system.
>
> göründüğü gibi sorundan sonra reboot etmek zorunda kalıyorum.
> hata neden kaynaklanıyor olabilir ?
> windows yüklüydü , format attım sonra cd den redhat yüklemeye
> çalıştım. hdd nin fatal32 olmasından mı kaynaklanıyor ?
> öyleyse nasıl çözebilirim ?
> [...]

Erçin EKER UIN:82166138

Use Linux Cause ONLY FLYING IS BETTER! ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.