[Linux] Semaphore ayarlari

From: Melih Günal (mgunal@sirius-group.com)
Date: Mon 19 Aug 2002 - 09:05:10 EEST

SuSE Sles 7.2 üzerine oracle database kurmak istiyorum fakat kernel
parametrelerinin kalici olarak nasil degistirildigini bilmiyorum.
/proc/sys/kernel dizininde sem, shmmax dosyalarinin içinde gereken parametre
degerlerini degistirmek için boot.local dosyasina echo ...... >
/proc/sys/kernel>sem gibi satirlar ekleyince bu is olur mu? Olup olmadigini
nasil anlayabilirim? Dosyanin içindeki degerin degismis gözükmesi kernel'de
bu parametrelerin set edildigini gösterir mi?
Tesekkürler
Melih