[Linux] Re: Penguenlere sivrisinekler yakla?mamaly ;)

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 13 Aug 2002 - 19:12:26 EEST

Selam,

Bir işe yaramıyor. Yaraması için özel bir ses sistemi ister.
Genelde ses sistemleri 20Hz- 20kHz aralığının dışında kalan
bölgeyi bastırır. Çünkü insan kulağı bu bölge dışında sağırdır.
Ses sistemleri de böceklere göre değil insanlara göre tasarlanıyor. :-)
Bu bakımdan işe yaradığı söylenemez.

Esen kalın,
Nilgün

Salı 13 Ağustos 2002 12:53 sularında, Cem Kanioz şunları yazmıştı:
¦[ slm,
¦[
¦[ ise yaradimi acaba ben denemedim henuz ama meraktayim ?
¦[
¦[ saygilar
¦[
¦[ cem