[Linux] php ODBC ve paradox veritabani

From: Serhan Soyaslan (soyaslan@myrealbox.com)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 23:10:29 EEST

selamlar,

php ile programlamada mysql,yada postgresql gibi direkt olarak Paradox
vertabanina baglanilamiyor. Bu durumda tek çare ODBC ile paradox
tablolarindan veri okumak mümkün görünüyor. Nitekim windows altinda ODBC ve
php+apache ile bu isi basardim.

Ancak Linux altinda paradox atblolari ile ilgili ODBC kütüphanesi bulamadim.
UnixODBC resmi sitesine de baktim bulamadim. Paradox tablolari win makine de
olacak sekilde, linux apache+php web sunucu ile bu tablolardaki verileri
web sayfasi olarak sunmak istiyorum...

Var midir bunun bir çaresi.?

Tesekkür ederim...