[Linux] Re: BAĞLANTI SAYISI

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Thu 15 Aug 2002 - 10:41:27 EEST

Merhaba ,,,

60 sınırının ethernet ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Kendi server'ımda 86 kişinin telnet çekip çalıştığını gördüm. (Tabii makine konfigürasyonu ile ilgilide olabilir ama ... ) Eğer xinetd kullanıyorsanız sanki onun sınırına takılıyor gibisiniz. Red Hat ile beraber gelen xinetd'de böyle bir sınırlama olması lazım...

/etc/xinetd.conf

defaults
{
        instances = 60 <----- Bu satır sorun çıkartıyor olabilir...