[Linux] Mysql ve sorgu çeşitleri

From: BURAK YAMAN (byaman@anadolu.edu.tr)
Date: Wed 14 Aug 2002 - 11:44:28 EEST

Merhaba,

Mysql ile yaklaşık iki ay önce nuke platformu vasıtasıyla tanıştım. Şu
anda ise 3-4 gündür kendi veritabanı programım olarak kullanıyorum ve
access'i tamamen dışladım(Windows'a beni bağlayan tek sebebi) ancak,
mysql hakkında öğrenmem gereken daha çok şey var. Basit, bire bir
sorgulamaların haricindeki sorgulamaları örnek olarak "Date" tipini
kullanırken, misal olarak tablomda 50 kayıt bulunsun ve bu kayıtlar
içerisinde doğum tarihi "1977-01-01" olandan büyük veya küçükleri nasıl
listelerim.

Bu daha ilk sevgi ve saygılar...

( bu arada sanırım vts'de bir sorun var oraya üye olamadığımdan bu
soruyu buraya gönderdim umarım anlayış gösterirsiniz...)