[Linux] Re: Red Hat ISO'ları

From: ozgur salman (osalman75@yahoo.com)
Date: Mon 12 Aug 2002 - 16:29:56 EEST

Windows'da çalışan mdssum'ı indirdim ve iso'yu
incelettim. Karşıma rakam ve harflerden oluşan uzun
bir string çıktık. Bunu neyle karşılaştırmam gerek?
Gürkan Hocam md5sum'ın içeriğiyle karşılaştır demiş
ama tama anlamadım maalesef. Dosyaya tıklayınca birşey
olmuyor çünkü,içeriği derken kastedilen nedir acaba?
Teşekkürler...