[Linux] perl ve php

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Fri 09 Aug 2002 - 10:54:46 EEST

Merhabalar,
Perl ve Php için karşılaştırma yapmanız mümkünmü?(Unix üzerinde)
Daha doğrusu Php ile perlle yapılan ne yapılamaz yada daha zor yapılır?
Ve Perl ile Php'yle yapılan ne yapılamaz yada daha zor yapılır?

PHP kullanırsam Unix üzerinde script yazarken (sisteme ait) kısıtlarla
karşılaşırmıyım?
Ben PHP kullanmak istiyorum. Fakat acaba Perl daha doğru bir seçimmi diyede
sürekli tereddüte düşüyorum.

Avantaj ve Dezavantajlarını bana yazabilirseniz sevinirim.
Fuat