[Linux] Re: Sendmail

From: Genco Yilmaz (gyilmaz@marketweb.net.tr)
Date: Wed 07 Aug 2002 - 14:25:45 EEST

merhabalar,

redhat kullaniyorsaniz sendmail sadece kendi arayuzunu dinliyordur.
disaridan 25. porta erisemiyorsunuzdur buyuk ihtimalle.
/etc/mail/sendmail.mc dosyasinda asagidaki satiri bulun
DAEMON_OPTIONS(`Port=smtp,Addr=127.0.0.1, Name=MTA')

ve onune dnl satirini koyun.Sonrada
service sendmail restart
deyin.Sendmail iniz disariyida dinlesin.

iyi calismalar