[Linux] Re: sorgulama

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Wed 07 Aug 2002 - 10:47:59 EEST

html sayfaları veri tabanı içinde tutulabilir.daha doğrusu large obje
denilen herşeyi veri tabanı saklar.ama burada teoriden izyade pratik
önemli,herşeyi veri tabanı içinde tutmak size fayda sağlar mı,zorluğu
kolaylığı nedir sizin için.

meta yapılardan contenti ayırt etmek ? bakın oracle'in lisanslı müşterisi
olduğunuza göre bunun birçok yolu var,örneğin oracle formsda yazdığım bir
programı unix'te derledikten sonra html içine yerleştirmenin bin türlğ yolu
var,bunlar birazda araştırmaya bakan şeyler,yani öyle hazır reçete
yok.Oracle da bunun için bir yığın ürün hazırlamış,konuyu tartışmaya
açtığımızda iş iyice dallanır budaklanır ve off topic oluruz listede.

kişisel fikrim,az yazılan çok okunan veritabanı+web ilişkisinde mysql+php
kullanmaktır,ama kurum içinde benimde içinde bulunduğum ekibin görevi ve
bize verilen iş jsp+oracle+paralı unix kullanmaktır o ayrı tabii :))

arama motoru için fazla yardımcı olamadım htdig'i modify etmektense bir
öğrencimiz bizim için yazacak zaten

Orhan Berent