[Linux] Re: Yeni Başlarken

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Mon 05 Aug 2002 - 10:10:11 EEST

Ben Redhat'in Herhangi bir surumunu oneriyorum.
Ben Linux kullanmaya RedHat ile basladim ve birakamiyorum. Suse,Mandrake
denedim ama Bence en iyisi Redhat ama ev kullanicisi olarak Mandrake veya
Suse de dusunulebilir.
Bence Siz Herhangi birinden baslayin sonra Usenmeyip elinize gecen hersurumu
bir kurup deneyin size hangisi daha uygun gelirse kullanim acisindan onu
kullanirsiniz.
Linux Dunyasina Hosgeldiniz.

See You Latter
Davut Topcan
Tel : 212 295 4737
Fax : 212 295 4743
  Karadeniz Holding A.Ş.

Linux'la ilk defa tanışacak bir kişi olarak hangi versiyonu kurmalıyım
(Ev kullanıcısı) makinem (Celeron 700Mhz. - 256 ram) Linux kullanımı
için yeterlimidir