[Linux] Re: listeci hazirlama nasıl???

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Thu 01 Aug 2002 - 16:11:09 EEST

Merhaba,

On 1 Aug 2002, [ISO-8859-1] Özmen Emre DEMiRKOL wrote:

> Bir tartisma listesi hazirlamak istiyorum. Burasi gibi.
> Bana burada kullanilan programin ne oldugu,varsa d=F6k=FCmani(ayarlar v.s)
> ile ilgili bilgi verebilir misiniz? Tesekk=FCrler.

7 Agustos'ta Ankara Universitesi'ndeki Ecartis seminerinin notlari dun
gece webe kondu, ama daha eksigi var. Su andaki hali 23 sayfa, 27 sayfa da
yapilandirma ayarlari icin var, ayrica eklenecek baska seyler de... Ama
yine de isinize yarar sanirim.

http://devrim.oper.metu.edu.tr/belgeler.php

Belge p.tesiye kadar tamamlanir.

Saygilar.