[Linux] Re: boot sorunu

From: Nusret Kurar (nusret@turkpazar.com)
Date: Thu 01 Aug 2002 - 13:24:53 EEST

Merhaba lilo oldu umarim dogrudur

> Tufan hocam
> yazdiklarinizi denedim en son /sbin/lilo hata verdi lilo.conf yok diyor.
> sonradan baktimki kurlum sirasinda lilo degil grub secilmis buna göre bir
> cozum varmidir?

makinada /etc/lilo.conf.anaconda seklinde bir dosya mevcuttu bunu
/etc/lilo.conf olarak rename yaptiktan sonra /sbin/lilo calisti ve lilo yu
yukledi.
sanirim ayni zamanda bu grub denilen seyden de kurtulduk aslan gibin lilo
muz calisiyor
tesekkurler yardimlar icin

bu grub olayi ne ise yara acaba bir bilen aciklayabilirmi yoksa artik lilo
olmayacakmi?