[Linux] Re: qmail hatasi isin icinden cikamadim

From: Murat Gezer (Linux) (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 01 Aug 2002 - 08:26:34 EEST

Ilginclikler burada zaten Bunlarin hepsini denedim hatda ve hatda kullanici
grubu , kullanici adi normalmi. Hdd diskin bos alani vs vs Linux ile ilgili
olabilecek her seyi test etdim. Userlari sildim tekrar olusturdum. Bu hata
ile internetded bir bilgi bulamadim. Aklima dosya limiti geldi onda da sorun
yok. Hic kimse karsilasmadi ise bu sorunla galiba bir bug yakaladim :((

Murat Gezer