[Linux] Re: samba

From: Evrim ULU (evrim@envy.com.tr)
Date: Mon 08 Apr 2002 - 09:58:11 EEST

depeche wrote:
> merhaba,
> su anda 2 adet linux server kullaniyoruz. Daha once tek linux server ku=
llanirken bir problem yoktu gibi.
> snip snip snip
> redhat 7.2=F6 samba 2.2.1a kullaniyorum , terminaller w98 ve w2k.
>=20
buyuk ihtimal sorun bi yerlerde cozmeye ugrasirken beklemesinden=20
kaynaklaniyor.
master browserini wins olarak ayarlamadiysan bence wins olarak ayarla.
diger tum clientlara da wins server olarak bu makinayi goster.
ayni zamanda clientlarin workgroup isimlerini de domain ile ayni isim yap=
=2E

bundan sonra pek bekleyecegini sanmiyorum.
bu u.bat olayindaki beklemeyi de /etc/hosts'a clientlarin iplerini ve=20
isimlerini girerek buyuk ihtimal
cozersin wins ile olmazsa.

saglicakla.

--=20