[Linux] Re: XML

From: Evrim ULU (evrim@envy.com.tr)
Date: Mon 08 Apr 2002 - 10:00:29 EEST

Murat Eray KORKMAZ wrote:
> yardimlariniz icin tesekkurler. peki atiyorum yapacagimiz sayfalar 1-2 =
diilde 10larca sayfa olursa ve surekli guncellemeler felam diyelim bu bay=
agi zahmetli bir is olacak o zaman. bunun xml seklinde bir kullanimi fela=
m oluyormu? yoksa mantigi nedir? henuz pek bir bilgim de yok ama...
>=20
> Murat Eray KORKMAZ
> murat@ktu.edu.tr
>=20
>=20
>=20
>=20
core.gen.tr nin belgeler sayfasini bu sekilde hazirladik gayet basarili=20
oldu. ayrica gentoo.org tamamen xslt+xml calistirmakta(hergun yenilenir)
Yapmaniz gereken sey cok basit. once bi stylesheet hazirlamak. ardindan=20
xml dosyalarini xsltproc ile html'e cevirmek.
biz bunu daha dinamik hale getirdik ve php icinden cagirdik.

php'ye xslt 'yi kurduktan sonra xsltproc fonksiyonu ile xml dosyalari=20
otomatik olarak verilen stylesheet'e gore cevirilio ve html
output'u webde yer aliyor.

saglicakla.

--=20
Evrim ULU