[Linux] horde/imp ve ssl

From: Genco Yilmaz (genco@ilkyar.org)
Date: Mon 08 Apr 2002 - 10:09:10 EEST

merhabalar,

horde imp paketini kurdum (bir webmail programi). IMP webmail programi
gayet guzel calisiyor.Cok basarili bir program.Fakat webmail sayfasina
ssl ile ulasildiginda bir linke ilk kez tiklandiginda "sayfa goruntulenemiyor
hatasi aliyorum" sayfa icin refresh istegi gonderdigimde ise sayfa
goruntuleniyor.
  Ne yazikki loglar herhangi bir sey soylemiyor bununla ilgili.Sorunu
bulmak icin cok az bilgi var elimde.Herhangi bir fikri olan var mi?
  sadece ssl ile sorun ciktigi icin ssl ile ilgili gibi gorunuyor ama ne
olabilir ?

Her turlu oneri icin tesekkurler.
saygilar

Genco Yilmaz