[Linux] Re: Bind'i bir türlü ayarliyamiyorum

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 08 Apr 2002 - 13:33:04 EEST

Selamlar..

Ben webmin'i bilhassa DHCP+DNS ikilisi ile kullaniyorum. DDNS update
olayindan baska her seyi guzelce yapiyor. Elbette en iyisi elle yazmak
ama, named.conf, hosts dosyasi filan.. Bence oncelikle webminle
dosyalari olusturun, elle hostlari ekleyin sonra iclerine.

Benim merakim, webmin neyi yapmiyor ? Neyi yanlis yapiyor ?
Tecrubelerinizi aktarirsaniz belki cozum getirebiliriz.

DNS icin, zone'un serialini her degisiklikten artirmak gerekiyor
sanirim. Belki bunu atlamis olabilirsiniz.

Saygi ve sevgiler...